De VBS Helpdesk is een praktische vraagbaak en sparringpartner voor jou als lid. Wij zijn blij dat er veel gebruik van wordt gemaakt. Dit is de top-5 aan Helpdeskvragen van het afgelopen jaar:
- Welke misstanden zijn rondom ontwikkelingsperspectief (OPP) leerling?
- De aanzegplicht in het onderwijs: hoe zat het ook alweer?
- Hoe borg je de veiligheid bij buitenschoolse activiteiten?
- Hoe geef je inhoud aan het intern toezicht?
- Wanneer is een (gym)leerkracht bevoegd om zelfstandig les te geven?
Hier vind je meer veelgestelde Helpdeskvragen en antwoorden. De meest gestelde corona gerelateerde Helpdesk-vragen vind je op in deze FAQ corona en onderwijs.
Heb je zelf ook een vraag?
Neem voor vragen, sparren of advies contact op met Nienke Daniëls van de VBS Helpdesk via 070 – 331 52 15, helpdesk@vbs.nl of 06-330 296 94 (Whatsapp). De Helpdesk is dagelijks bereikbaar tussen 9.00-15.00 uur.
(20 december 2022)