Terug naar overzicht

Top-3 Helpdeskvragen: advertentiefraude, vertrouwenspersoon en overblijfkosten

De VBS Helpdesk is een praktische vraagbaak en sparringpartner voor jou als lid. Wij zijn dan ook blij dat er veel gebruik van wordt gemaakt. Dit is de top-3 aan Helpdeskvragen van de afgelopen periode:

  1. Hoe voorkom ik advertentiefraude of acquisitiefraude?
  2. Ben je als school verplicht een vertrouwenspersoon aan te stellen? En welke rechten en plichten heeft hij of zij?
  3. Wanneer mogen scholen de kosten van overblijven door ouders laten betalen?

Heb je zelf ook een vraag?
Neem voor vragen, sparren of advies contact op met Nienke Daniëls van de VBS Helpdesk via 070 – 331 52 15, helpdesk@vbs.nl of 06-330 296 94 (Whatsapp). De Helpdesk is dagelijks bereikbaar tussen 9.00-15.00 uur.
(13-09-2021)

Gerelateerd