Terug naar overzicht

Help jij Nienke Daniëls van De VBS Helpdesk?

Een dezer dagen ontvangen de VBS-leden van Bureau de Bedoeling een vragenlijst in het kader van het onderzoek naar de nieuwe koers van VBS. Met de antwoorden hierop wil VBS in kaart brengen waar blinde vlekken zitten en wat losgelaten en aangescherpt kan worden, om zo nog beter van toegevoegde waarde te zijn voor haar leden.

‘Zonder de input van onze leden kunnen we de verbeterslag niet maken en ook niet groeien’, aldus Nienke Daniëls van de VBS Helpdesk. ‘Normaal gesproken help ik vanuit de Helpdesk de leden met (juridisch) advies. Voor één keer zou ik de rollen willen omdraaien en de leden willen vragen om mij te helpen’, zegt ze met een bescheiden glimlach.

Netwerkregisseur Peter Warnders hoopt ook op veel input. ‘Naar welke informatie en kennis op het gebied van onderwijs zijn onze leden c.q. is de markt op zoek? Hoe kan VBS hierop inspelen? Wat verwachten leden van VBS als vereniging? Voelen zij zich verbonden en zo niet, hoe kunnen we de betrokkenheid versterken? Vragen waarvan de antwoorden bijdragen aan nieuwe inzichten en zodoende aan het opstellen van een nieuw koersplan voor VBS.’

Namens het hele team van VBS: wij kijken uit naar alle door onze leden ingevulde vragenlijsten. Alvast heel hartelijk dank voor de tijd en moeite die erin wordt gestoken!

  • De volledige planning van het onderzoek naar de nieuwe koers, vind je hier
  • Welke rol Vereniging 3.0 speelt bij de nieuwe koers, lees je hier

Gerelateerd