Terug naar overzicht

Schoolinkoop: nieuw kantoorartikelen-collectief met nog meer besparingen

Veel scholen en besturen kopen kantoorartikelen bij één leverancier. Dat heeft een aantal grote voordelen. Via het hoofdaccount heb je een duidelijk overzicht van alle bestellingen, uitgaven en facturen op basis van locatie of het gehele bestuur. Daarnaast kunnen anderen, indien wenselijk, een eigen account krijgen waar zij zelf bestellingen mee kunnen plaatsen. Op deze manier worden de juiste producten tijdig besteld en houd je als school de regie in eigen handen.

Schoolinkoop heeft een nieuw kantoorartikelen-collectief. De winnende leverancier is Lyreco. Ook in 2017 hebben zij de aanbesteding voor kantoorartikelen gewonnen. Scholen en besturen die deel hebben genomen aan de vorige aanbesteding hebben besparingen kunnen realiseren van ongeveer 25%*. Naast dat er met dit nieuwe prijscollectief nog meer besparingen zijn te halen, zijn dit de voordelen:

  • Bestellen en levering zijn geheel kosteloos**
  • Vóór 17:00 uur besteld, volgende werkdag geleverd!
  • Een online portaal met de factuur- en bestelgegevens
  • Het monitoren van het verbruik d.m.v. managementrapportages
  • Een verzamelfactuur van alle bestellingen op locatieniveau en bestuursniveau
  • Vervoer in eigen beheer, waardoor er minder lege kilometers gereden worden
  • Schoolinkoop voert het contractmanagement uit

Wil jij meer informatie ontvangen over het kantoorartikelen collectief of wil jij direct een gratis proefaccount starten? Interesse? Ga naar www.schoolinkoop.nl of neem contact op via: 073-888 53 08 / info@schoolinkoop.nl. Miriam Leget (mleget@vbs.nl) helpt je ook graag verder.

*De besparing is gebaseerd op de besparing die gerealiseerd is door de huidige deelnemers die momenteel meedoen aan dit collectief. Dit zijn meer dan 500 schoollocaties.
**Er worden geen transportkosten, orderkosten, verpakkingskosten, retourkosten, et cetera in rekening gebracht.

Gerelateerd