De VBS Helpdesk is vraagbaak, maar ook sparringpartner. In vele situaties speelt adequate, heldere communicatie vanuit de juiste rollen en verantwoordelijkheden een belangrijke rol voor samenwerking en succes. Bij complexe situaties werken we nauw samen met Akke Tick, onze communicatiepartner en coach met veel ervaring in het onderwijs.
Waarvoor kun je bij onze communicatiepartner en coach terecht?
- Jouw communicatiestrategie doorlichten of opzetten
Akke coacht je het zelf te doen of doet het voor je - Pakkender maken van jouw teksten, zoals nieuwsbrief, website, brieven of fusierapport
Komt in orde met oog voor jouw eigenheid - Jouw schrijf- en communicatievaardigheden verhogen door training
Door Akke op maat gemaakt voor individu of groep - Zorgen dat de verandering ook daadwerkelijk lukt
Daar zorgt verandermanagement inclusief communicatie voor - Bij of ter voorbereiding op een incident of crisis
Akke kan je helpen met opstellen van een praktische leidraad. Barst de crisis (toch) los? Ze helpt je graag jouw kalmte te bewaren en de juiste acties te ondernemen. - Als het vuur eruit is, je strategie niet meer werkt, of je je afvraagt waarom de samenwerking met die collega of directeur zo slecht loopt?
Executive coaching zet je weer in beweging
Hoe kun je onze partner het beste benaderen?
Door contact op te nemen met Nienke van de VBS-Helpdesk via 070 – 331 52 15, helpdesk@vbs.nl of Whatsapp 06-33029694. Zij helpt je graag verder!
Meld je aan voor Vragenuurtje Communicatie met ouders (in onzekere tijden)
Voor meer informatie, zie onze online agenda.
(04-03-2021)